0234.512.143 office@lectoform.roB-dul Alexandru cel Bun, Nr. 1, Bl.1, Sc. B, Ap. 1 Bacau, Romania

POLITICA DE ACHIZIȚIE , LIVRARE ȘI RETUR PENTRU SERVICIILE ACHIZIȚIONATE sau COMANDATE SC LECTOFORM CONSULTING SRL

Politica privind procedura de achiziție a cursurilor online prin intermediul platformei https://www.lectoform.ro

SC Lectoform Consulting oferă utilizatorilor posibilitatea de a achiziționa cursuri acreditate de Ministerul Muncii și Ministerul Educației, precum și cursuri de formare continuă certificate de furnizor. Informații detaliate privind tarifele și criteriile de eligibilitate pentru participare sunt disponibile pe pagina dedicată fiecărui curs listat pe website-ul www.lectoform.ro.

Pachetele oferite de noi includ o varietate de beneficii și condiții, detaliate pe pagina web https://www.lectoform.ro. De asemenea, condițiile financiare specifice fiecărui curs sunt listate pe pagina acestuia. Utilizatorii pot selecta orice pachet disponibil pentru achiziție, având opțiunea de plată prin card bancar sau ulterior, prin ordin de plată. Toate pachetele noastre de servicii sunt accesibile pe site-ul https://www.lectoform.ro și pot fi comandate direct.

Pachetele noastre de formare profesională sunt oferite ca unități complete, fără posibilitatea de achiziție sau comandă parțială.

Pentru achiziție, utilizatorul va naviga la secțiunea de plată a site-ului și va alege dintre opțiunile de pachete de formare profesională:

Participare certificată, cu plata online prin card, utilizând procesatorul de plăți euplatesc.ro. b) Participare certificată, cu plată prin ordin de plată sau transfer bancar.

Odată efectuată plata, utilizatorul va primi un e-mail de confirmare. În termen de maximum 24 de ore de la primirea confirmării comenzii, beneficiarul va primi un document fiscal (factură fiscală) care detaliază toate aspectele legate de serviciile de formare profesională achiziționate.

Dacă detaliile serviciilor nu sunt reflectate corespunzător în factura fiscală, beneficiarul este obligat să informeze LECTOFORM CONSULTING despre această situație, trimițând un e-mail la adresa office@lectoform.ro.

Politica de Livrare pentru Serviciile Achiziționate sau Comandate

Având în vedere caracterul particular al activităților de formare, toate serviciile sunt furnizate exclusiv în format online, utilizând platforma ZOOM, care este accesibilă gratuit pe site-ul https://www.zoom.us.


 S.C.LECTOFORM CONSULTING va desfășura următoarele activități:

1 Organizarea, instruirea cursanților conform programului stabilit și afișat pe site-ul https://www.lectoform.ro;

2 Asigurarea, livrarea la timp a materialelor incluse în pachetele de curs, care, în funcție de circumstanțele specifice, pot fi livrate și în tranșe; 

3.Asigură confidențialitatea totală a informațiilor și datelor transmise de cursanți pentru înscriere, a lucrărilor și aplicațiilor prezentate în timpul cursului, precum și a notelor obținute de cursanți la lucrări și examene;

4 Furnizează condiții tehnice și materiale adecvate pentru organizarea cursului, inclusiv accesul la sala virtuală de curs și informații clare despre derularea sesiunilor de training;

5 În cazuri excepționale, dacă un curs nu poate avea loc la datele stabilite inițial,  S.C LECTOFORM CONSULTING, se obligă să comunice cursanților înregistrați, noile date ale cursului, să le asigure un loc în noua sesiune, sau, la solicitare, să ramburseze integral valoarea cursului;

6.Asigură notificarea cursanților despre orice modificare care apare în programul derulării programelor de perfecționare.

Top of Form


Clientul/Beneficiarul este obligat să:

1 Înțeleagă că plata serviciilor constituie un angajament ferm și nu permite returul sumei, ci doar amânarea sau reprogramarea serviciului;

2 Să se asigure că toate documentele necesare înscrierii au fost corect procesate și înregistrate de platforma S.C LECTOFORM CONSULTING până la termenul limită de înscriere;

3 SĂ se informeze în avans despre data de începere a cursului și locul unde acesta se va desfășura;

4 Să verifice exactitatea adresei de e-mail furnizate în formularul de înscriere completat pe site-ul https://www.lectoform.ro;

5 Să înțeleagă că  S.C LECTOFORM CONSULTING nu este responsabilă pentru nerevizuirea e-mailurilor sau a informațiilor furnizate pe site-ul https://www.lectoform.ro de către client;

6. Să conștientizeze că, schimbarea unui formator, lector sau invitat nu constituie o modificare a termenilor contractuali;

7 Să ridice personal certificatul de absolvire sau să îl ridice printr-un împuternicit  de la sediul  S.C LECTOFORM CONSULTING, situat în Jud. Bacău, Str. Bulevardul Alexandru Cel Bun, Bl. 1, Sc. B, etaj parter, Ap. 1, Mun. Bacău, în intervalul orar 09:30 – 17:00. Împuternicitul trebuie să prezinte documentul original (copiile sau documentele printate color nu sunt acceptate). Termenul legal pentru eliberarea certificatului de absolvire este de 2 ani.


Politica de Anulare/Retur pentru Serviciile Achiziționate și Plătite prin Ordin de Plată sau Card Bancar

1.S.C LECTOFORM CONSULTING nu este responsabilă și nu va rambursa contravaloarea pachetului de servicii achiziționat prin platforma https://www.lectoform.ro, întrucât serviciul este considerat a fi un serviciu intelectual integral activat în favoarea clientului.

2.Dacă un client, din motive obiective, nu poate participa la un serviciu de formare profesională achiziționat,  S.C LECTOFORM CONSULTING, poate reprograma participarea la o sesiune viitoare, însă va aplica un cost suplimentar, în interval de 1 an de la data la care s-a facit achiziția.

3.Această clauză se aplică și pentru taxele de reprogramare a unui examen aferent unei sesiuni de formare profesională, conformTermenilor și condițiilor 

4.În situații excepționale, când cursul nu poate avea loc la datele stabilite din cauza exclusivă a furnizorului, S.C LECTOFORM CONSULTING se angajează să ramburseze integral valoarea cursului, în urma unei solicitări exprese transmise prin e-mail la office@lectoform.ro.

5.Clienții pot contesta serviciile facturate prin platforma https://www.lectoform.ro în termen de 24 de ore. LECTOFORM CONSULTING va evalua situația și va comunica clientului un punct de vedere. În cazul în care contestația este considerată justificată, sumele achitate vor fi returnate.